Blogmustra (2.), meg egy kis plusz

, by Kristina

Sokkal gyakrabban szerettem volna jelentkezni ezzel a rovattal, de valahogy mindig csak elodáztam. Hetekig nem voltam internetközelben, de még most két héttel a visszatértem után is úgy érzem, hogy soha nem fogom bepótolni az elmúlt hónap híreit, blogbejegyzéseit. Így leginkább a legfrissebb érdekességeket hoztam, valamint az olyan könyvekről szóló beszámolókat, amiket én is meleg szívvel ajánlok, de időm nincs, hogy nekiüljek és értékeljem őket, egyszóval lusta vagyok..


A mai napon a blogom átlépte a 200.000 látogatottságot. :)
Külön bejegyzést nem szánok neki, de úgy érzem, azért említésre méltó, még akkor is, ha mostanában nem igazán vagyok aktív. 

Érdekességek:

Angelika amellett, hogy a várható külföldi és magyar megjelenésekről számolt be, valamint a most ingyenesen letölthető e-book-okra is felhívja a figyelmet, még 3 érdekességről is említést tett.
Az egyik a Forbes idei listája a legtöbbet kereső írókról. Nem meglepő módon E.L. James foglalja el az első helyet, méghozzá kapaszkodjatok meg - 95 millió dollárral! Mondjon ki mit akar, tud valamit ez a nő, ha már ennyit keresett a sorozaton, ami nem mellesleg nekem az egyik kedvencem. 
Számomra legérdekesebb link a BazzFeed-re vezetett, ahol mit láttak szemeim? 
Gillian Flynn Holtodiglan című könyvét is a mozivászonra viszik, Rosamund Pike és Ben Affleck főszereplésével. Meglepő, de szerintem jó választás Nick szerepére Affleck, főleg azért, mert eleve nem bírom a pasi fejét. 


Akik rendszeresen ellátogatnak a blogomra, azok tudják, hogy Redmerski könyvét, azaz A soha határát nagyon gyorsan és könnyen a szívembe zártam. Nos, ez továbbra is így van, annyira, hogy a napokban újra szeretném olvasni. Feleleveníteni azt az életérzést, amit nyújtott a könyv, a szerelmet és a szabadságot. 
Egy ideig én is jegyzeteltem a Camryn és Andrew által bejárt helyeket, de bevallom egy idő után annyira magával ragadott a történet, hogy el is feledkeztem róla. Niki ügyesebb volt és a térkénen illusztrálta is azt a bizonyos útvonalat. 


Media Addict - Így lehetsz sikeres blogger
A Media Addict oldalt csak pár hete figyelem, nem igazán tartozom a rendszeres olvasók közé, de azért heti szinten visszalátogatok. Az Így lehetsz sikeres blogger cikksorozat elég érdekes és tanulságos is, főleg a kezdő blogolóknak. 
Hobbi szinten foglalkozom a bloggal, és a kezdetek kezdetén bizony nekem is jól jött volna egy ilyen kis tájékoztató. Íme, ha érdekel benneteket a téma, akkor csak tessék szépen olvasgatni a cikkeket, talán segít, talán nem, de az biztos, hogy sokkal informáltabbak lesztek.
Volt több mélypontom is, amikor úgy éreztem, kész vége, abbahagyom az egészet,  és amint látjátok, továbbra is itt vagyok és pötyögök nektek. Ez egy szórakozás, és erről szerintem soha nem szabad elfeledkezni! :)
Egy jó tanács az olvasónak: soha nem szabad elfeledkezni arról, hogy a mi szavunk sem szentírás. Attól, hogy én istenítek egy adott könyvet, az más szerint lehet irgalmatlanul pocsék. Ez nem azt jelenti, hogy annak a bizonyos személynek rossz ízlése van. Csak egyszerűen különbözőek vagyunk! :)

Már hetek óta szeretném megmutatni azt az előzetest, amit Magnolia linkelt nekem lassan több, mint egy hónapja.
Volt szíves megmutatni a CW csatorna új sci-fi és dráma sorozatának ízelítőjét, kedves hölgyeim én azonnal és halálosan szerelembe estem, ne csak a történet tűnik izgalmasnak.... 
A The Tomorrow People főszereplője nem más, mint Robbie Amell, aki a drága zöld íjászunk, azaz Stephen Amell unokatestvére. 
Ahhaaaa, lehet ám sóhajtozni, itt a bizonyíték, hogy a jó gének is öröklődnek. :D

Az előzetes ITT tekinthető meg.

0 comments: