Sophie Kinsella: Csörögj rám

, by Kristina

Fülszöveg:
„Elveszítettem. Az egyetlen tárgyat a világon, amit nem lett volna szabad elveszítenem. A jegygyűrűmet.
Ha azt mondom, hogy ez a gyűrű különleges, az nem fejezi ki a helyzet súlyosságát. A gyűrű három nemzedék óta vándorol Magnus családjában. Három hónapja hordom az ujjamon, éjszakára szertartásosan egy porcelán tálba helyezem az ágyam mellett, napközben félpercenként ellenőrzöm, hogy megvan-e még… erre most, pont aznap, amikor Magnus szülei visszatérnek, elveszítem. Pont ma. Nyugi. Csak semmi pánik, Poppy. Gondolkodj pozitívan!! ”
Poppy Wyatt élete legboldogabb napjára készül, alig egy hét van hátra az esküvőjéig, amikor barátnőivel pezsgőzni megy egy elegáns szállodába. De az álomból hirtelen rémálom lesz, amikor egy tűzriadó miatti kavarodásban a gyűrű eltűnik, majd Poppy telefonját is ellopják. Pánikba esve járkál fel-alá a szálloda halljában, amikor váratlanul eldobott mobiltelefont pillant meg a szemetesben. Hurrá, mégis van telefonszáma, amit meghagyhat a szálloda személyzetének arra az esetre, ha megtalálnák a gyűrűjét!
Egyetlen apró bökkenő van csak: a telefon tulajdonosa, Sam Roxton egyáltalán nem lelkesedik az ötletért. Vissza akarja kapni a telefonját, és annak sem örül, hogy Poppy olvasgatja az üzeneteit, sőt, némelyikre még válaszol is a nevében…
Sophie Kinsella ezúttal sem okoz csalódást rajongóinak, legújabb regénye fergeteges szórakozást nyújt mindenkinek, aki szereti a romantikus történeteket és a kacagtató jeleneteket.

Olvasni kezdtem: 2013. 08. 16. - 15 óra

Miután hónapok óta ígérgetem Magnoliának és Zsaninak, hogy bizony hamarosan elolvasom, elvégre mind a ketten kihagyhatatlannak tartják, ma végre tényleg erőt veszek magamon és elkezdem. :) Jegyzeteim osztom meg itt, vagyis ez a bejegyzés addig fog frissülni, amíg be nem fejezem a könyvet.

1. jegyzet:
Az első bekezdést elolvasva rájöttem, hogy Nekem erről már most írnom kell, így született az olvasónapló ötlet és meg is próbálom valósítani. Nem ígérem, hogy fejezetenként pötyögni fogok, mert lesz, hogy elkap a hév és nem tudok majd megállni pár mondat erejéig sem (remélem), de az is előfordulhat, hogy egy fejezet alatt akár kétszer is jelentkezem. :)
Alig pár oldal után mondhatom, hogy a hangulata elkapott és gyakran húzódik mosolyra a szám. Poppy a legszétszórtabb női karakter, akihez eddig szerencsém volt, bájosan aranyos.
Pasi még nincs a láthatáron. :D
Kedvenc idézetem: 
"A pillanat tovaszáll, elkövetjük a sorsfordító hibát, és soha többé nincs esélyünk jóvátenni."
2. jegyzet:
Nagyon régen mosolyogtam ennyi ideig egy könyv miatt. Mondhatni, amikor csak kézbe veszem nem tudom letörölni a vigyort a képemről. :)))
- ááááá, mennyire gáz vagy Poppy. :D Ez a csaj egy két lábon járó szerencsétlenség, mégis annyira könnyen a szívembe zártam. 
- Azt hiszem a bizonyos Nagy Ő, vagy legalább is a következő jelölt erre a címre van a telefon másik végén. Érdekesen indul a kapcsolatuk az már szent. :D
3. jegyzet:
A helyzet a következő:
- Romantikára szomjazik a lelkem és lassan a könyv feléhez érek, de még nem volt benne részem, ami annyira nem nagy katasztrófa, mivel a könyv alaphangulata elég vicces, főleg, hogy az univerzum legszerencsétlenebb főhősnője szórakoztat oldalakról oldalakra.
- Nem szeretem Poppy vőlegényét, a szüleit meg egyenes utálom. A barátnői nem is igazi barátok, egyedül abban reménykedem, hogy Sam-mel hamarosan sokkal több közös jelenetük van.
-  Ez a könyv rekordot dönt a kínos jelenetek száma miatt, amiből kicsit kezd túl sok lenni. Szóval, nem ártana, ha kicsit belehúznánk abba a romantikus szálba. :)
4. fejezet:
A könyv második fele irányt váltott. Izgalmasabb, sokkal több Sam és Poppy jelenettel. Alig pár nap alatt játszódik az egész, mégis úgy érzem, hogy mind a ketten változásokon mennek keresztül. 
Poppy kicsit talpra áll, Sam, pedig ha lehet ilyet mondani, akkor emberibbé válik.
2/3-nál tartok és nagyon várom, hogy hogyan jutunk el az utolsó oldalakig. Azt már tudom, hogy mi lesz a vége, mivel beleolvastam. :D Egyszerűen csábított és nem tudtam ellenállni.... :)
5. jegyzet:
Befejeztem 2013. 08. 17. 23:00
Imádtam a végét, és szerintem csak ez volt a romantikus benne. Nagyon szép befejezést kapott, de leginkább most érdekelne  folytatás. :D 

Aludnom kell az értékelés írásra, mert rengeteg dolog kavarog bennem. Tetszett, de ott van az a csúnya nagy DE is a vessző után, ezért jól meg kell gondolom, hogy hogyan is mesélek majd a könyvről. Ajánlani ajánlom, mert egy igazi csajos és vicces könyv!
A kedvencem részeim végig az üzenetváltások voltak, már csak ez miatt sajnálok rá 4 csillagot adni. :)

És pár nap pihentetés után sem tudom megfogalmazni, hogy mi az, amitől hiányérzetem van. Tetszett, meg aranyos volt a maga fura módján. Én azt mondom, hogy az olvassa, aki inkább vicces történetre, mint habcsókos romantikára vágyik. 

0 comments: