Christina Lauren: Gyönyörű rohadék

, by Kristina

Tartalom:

Egy ambiciózus gyakornok. Egy perfekcionista igazgató. És rengeteg indulat. Ismerje meg a történetet, amelynek blog előzményét több mint kétmillióan olvasták el online! 

Chloe Mills esze borotvaéles, mindent belead a munkájába, és éppen most szerzi az MBA-diplomáját. Egyetlen problémája van csak: a főnöke, Bennett Ryan, aki szigorú, korlátolt, tapintatlan – és teljes mértékben ellenállhatatlan. A Gyönyörű Rohadék. 
Bennett Franciaországból tért haza Chicagóba, hogy fontos szerepet vállaljon a családi médiavállalkozásban. Nem gondolta volna, hogy az az asszisztens, aki oly sokat segített neki innen, Chicagóból, míg ő külföldön volt, egy káprázatos, ártatlanul provokatív – és végtelenül dühítő – lény, akit mostantól mindennap látnia kell. A pletykák ellenére Bennett sohasem csípett fel nőket a munkahelyén. De Chloe annyira csábító, hogy már hajlandó érte kijátszani – vagy akár nyíltan felrúgni – a szabályokat, csak hogy megkaphassa őt. Az irodaépület bármely zugában. 
Mikor az egymás iránti étvágyuk eléri a kritikus pontot, Bennettnek és Chloének dönteniük kell, milyen áldozatot hajlandók hozni, milyen nyereségért.


  Hetek óta nem tudtam egy ültő helyben az elejétől a végéig elolvasni egyetlen darab könyvet sem. Nem volt időm, amikor adott is volt 1-2 szabad órám, egyszerűen csak elpiszmogtam minden hülyeséggel, vagy csak örültem annak, hogy végre semmit teszek. :)
Ma végre az én fejem felett is kisütött a nap és eldöntöttem, ha törik, ha szakad én elolvasok egy könyvet. 
  Megjelenés előtt nagyon vártam a Gyönyörű rohadékot, majd később kicsit alább hagyott a lelkesedésem, de végre alkalmam nyílt ezt a történetet is magamba szippantani. És szó szerint nem tudtam letenni.

  Tudjátok mit? Nem fogom kielemezni betűről betűre. Egyszerűen nincs rá szükség. Olyan, amilyen! Csak is ajánlani tudom!
Ha a könyvhöz illik a hangulatod, ha nincsenek feleslegesen magas elvárásaid és csak élvezni akarsz egy rövid, de annál intenzívebb történetet, akkor a Gyönyörű rohadék szerintem tökéletes választás.
  Mindenbe bele lehet kötni, főleg, ha valaki nagyon akar, csak azt mondjátok meg, hogy mi értelme van? Szerintem semmi. :) Ez egy egyszerű kis történet, frappánsan és erotikusan tálalva, de tökéletes volt arra, hogy kikapcsoljon.

 A könyvben megismert üzleti világ adott egy körvonalat, egy helyszínt biztosított a fantáziához, és szerencsére nem maradt nagyon középpontban. Inkább csak adott egy alap konfliktust, amiből ki lehet indulni. 

  Bennett Ryan tényleg egy gyönyörű rohadék, Chloe Mills pedig semmivel sem marad le tőle. Nem csak egyszerűen összeillenek, de olyanok is, mint szikra és egy száraz falevével, azonnal fellángolnak, amint megadatottak a feltételek és alkalmak.
  Szerettem a civakodásaikat, a beszólásaikat, utálták egymást az elején, és az utálat nagyon is érthető volt. Ezért is lett annyira szenvedélyes a kapcsolatuk, ez volt ami igazán tetszett a könyvben. Úgy éreztem, hogy a kapcsolatuk tényleg alakult, folyamatosan fejlődött valamivé. 
  Amit nagyon fontosnak tartok, hogy nem éreztem, hogy egy bizonyos sablonra íródott volna.

  Azoknak ajánlom a könyvet, akik nem botránkoznak meg a sok trágár szóhasználattól, ami bevallom engem az elején néha homlokráncolásra késztetett, de a végére már teljesen természetesnek és odaillőnek is tűnt, sőt talán szórakoztatónak is.
  Egy erotikus könyv, sok-sok szexjelenettel. Komolyan vigyorogtam már a helyszínek lehetetlenségétől is párszor, de mégis kellően izgalmassá tették a könyvet. Vagyis inkább pikánsabbá a többi hasonló történethez képest.
  Sokat vigyorogtam, örülök, hogy végül erre a könyvre esett a választásom! :)

  Nem osztályzom a könyvet, mert pontozással nem is lehet igazán átadni, hogy egy könyv mennyire kapcsolt ki, mennyire szórakoztatott. Ez teljesen hangulattól függ, és most úgy érzem, hogy nagyon jó volt, pontosabban jól esett!
  Elárulom, molyon 5 csillagot adtam rá, és azon is gondolkodom, hogy Kedvenc lesz, vagy mégsem. Ezt majd eldöntöm, amint elolvastam a következő részt. Nem tudnám egyik ötcsillagos könyvemhez sem hasonlítani. Inkább azt mondom, hogy jól esett, hogy könnyed volt, hiába akartam lassan olvasni, nem tudtam megállni, ezért is faltam be, szinte 5 óra alatt. Nagyon sajnálom, hogy túl hamar ért véget.

 Sorozat első része, de nem kell megijedni, csak a következő rész szól még róluk, amely novella, így nem hiszem hogy magyarul valaha is alkalmunk lenne olvasni, viszont a továbbiakban már más párok szedik szét egymást apró darabokra, a következő rész hamarosan olvasható magyarul. :)
Magyarul kiadta: Lilith Könyvek
Kiadás éve: 2013.
Eredeti cím: Beautiful Bastard
Sorozat: Beautiful Bastard 1. rész

2 comments:

Anonymous said...

De jó,hogy ezt írtad,mert nekem is tetszett....:) nagyon várom a folytatást,láttam,hogy van már egy pár....lehet,hogy neki kezdek és elolvasom őket angolul...remélem a film is elkészül belőle ,ahogy beharangozták...:)

Kristina said...

Engem is érdekel a folytatás, a Gyönyörű idegen is hamarosan megjelenik magyarul. :)
Ha jól emlékszem, akkor ott pedig Sara az egyik főszereplő, meg egy brit pasi. :)

Örülök, hogy neked is tetszett! :)