Julie Garwood: Az ideális férfi

, by Kristina



Az ember néha a legszörnyűbb körülmények közt találja meg a szerelmet…
Dr. Ellie Sullivan befejezi rezidensi évét a kórház baleseti sebészetén, élete azonban fenekestől felfordul, amikor a parkban kocogva szemtanúja lesz, amint egy FBI-ügynököt lelőnek. Ő az egyetlen, aki látta a lövöldöző arcát, és azonosíthatja a kegyetlen, modernkori Bonnie és Clyde párost. Ellie hirtelen egy nyomozás közepén találja magát… egy nyomozás közepén, melyet a kihívóan jóképű Max Daniels ügynök vezet. 
Bár Ellie kétségtelenül vonzódik a férfihoz, a higgadt, gyakorlatias ügynök távolról sem az az ideális férfi, akiről mindig is álmodozott. El sem tudja képzelni az életében, vagy szülei dél-karolinai otthonában, ahová húga esküvőjére indul haza... 


"Amikor először vágta el egy ember torkát, felfordult a gyomra. A második alkalommal már nem annyira."

St. Louis
   Ellie és Max egy olyan párost alkotnak, akiket garantáltan nem fogok elfelejteni egyhamar. Kedvencek lesznek. Miért?
Először is, az izzás közöttük tapintható, sokszor megnevettetek, és olyan érzésem volt, mintha nem kitalált személyek lennének, ugyan akkor tudom, hogy ez lehetetlen, mert ilyen pasi, mint Max, biztosan nem létezik. Ami ezt illeti, szerintem, ha egy férfi elolvasná a könyvet, ugyan ez lenne a véleménye Ellie karakteréről. 
   Az egész könyv "garwoodosan" romantikus, vagyis arányos, van benne kis romantika, csipkelődés, szenvedély, krimi, minden ami szórakoztatóvá teszi és letehetetlenné.
St.Vincent Hospital
   Az a baj, általában az olyan könyvekkel, ahol orvos a főszereplő, hogy az író próbálja túl élethűen megalkotni a karaktert, abba a hibába esve, hogy idegen szavakat használ, és túlrészletezi a betegségeket, vagy az orvosi műveleteket (nagyon sokszor hibásan). Ami tetszett, hogy  ITT nem voltak felesleges részletek, sőt mi több, nagyon is jól leírja, hihetően, hogy milyenek valójában a sebészek. Ami igaz, az igaz,
 beképzeltek, de ahogyan erre Ellie a könyvben rá is világít, nem lehet félős és szerény, hiszen tényleg tudnia kell a munkáját, és azt is, hogy jó benne, különben ki feküdne a szikéje alá? Magabiztosnak kell lennie a tudásában, ez nem hiba. 

"Amikor a férfi nem válaszolt rögtön, Ellie jó erősen meglökte a lábával. 
Maxet annyira meglepte a dolog, hogy önkéntelenül elmosolyodott. 
– Megrúgott egy szövetségi ügynököt? 
– Nem, meglöktem egy szövetségi ügynököt. Rúgni ezután fogok."



   Nem lehet egy véres kriminek leírni, meg nem is volt kiszámíthatatlan, sokszor sejtettem, hogy mi következik, de mégis jól szórakoztam olvasás közben, hangosan nevettem, és ezt szeretem nagyon Garwood minden könyvében, hogy lényegtelen milyen helyzet van a könyvben, ha megakar bennünket nevettetni, akkor sikerül is neki.
   Ami meglepett, hogy megalkotott egy olyan karaktert is, aki felkerült a mai naptól létező Top 5 utált karakterek listámra is. Ava, vagyis Ellie egyik testvére. Szó mi szó, nála undokabb nővel nem szeretnék találkozni, mert közelebbről megismerné a karmaimat.
   Ellie a múltban nagyon sokat szenvedett, ami kihatással volt egész eddigi életére. Tetszett benne, hogy nem félős nyuszi, hogy az első reakciója vészhelyzetek estén nem a félelem, hanem helyzettől függően vagy a nyugalom, vagy a düh. Amit nagyon megtudtam érteni, mert én is hasonló vagyok. Szeretem, amikor a karakterekben megtalálom önmagam.
   Max élete sem volt mindig fenékig tejfel. Tetszik a karaktere, nagy meglepetés volt számomra, mert nagyon gyorsan a szívembe lopta magát és csak sóhajtoztam nagyokat.
El kell olvasni a könyvet, szavakkal nem lehet leírni, hogy ez a pasi miért annyira jó... :D


"- Mit szeretnél, menjek vagy maradjak?
Ellie megcsókolta a férfi nyakán lüktető eret.
- Azt hiszem, benevezek az alkalmi szexre – suttogta, s csodálkozva tapasztalta, milyen elfúló a hangja.
- Édesem, ha maradok, az minden lesz, csak nem alkalmi."

Honolulu
   Bármennyire is szeretnék sokat írni a könyvről, hogy valaki kedvet kapjon hozzá, most nem megy. Nem jönnek a szavak, hatás alatt vagyok. Ez jellemző is rám, elkapott a láz, hogy újraolvassam a Buchanan sorozatot. 
   Akiknek az tetszett, azok ezt is imádni fogják, akiknek pedig ez tetszett és még szomjaznak hasonlóra, akkor ajánlom nekik A Buchanan-Renard-Mackenna sorozatot. 
   Ami nagyon zavar, hogy rövidnek tűnt olyan gyorsan vége lett, még olvastam volna... Sajnálom, hogy nem egy
sorozat része, mert akkor gyakrabban "viszontlátnám" a szereplőket, mert messze nagyon jó párost alkotnak.
A mellékszereplőkkel is szeretnék még találkozni, nagyon örültem volna, ha Annie, Ellie másik testvére külön történetet kap, de nem baj, mert így a könyv 2-az-1-ben. :)
Értékelésem: 5/5
Kiadó: GABO
Kiadás éve: 2012
Sorozat: nem, egyedülálló kötet

6 comments:

Magnolia said...

Max és Ellie kedvenc páros lett nálam. Én is olvastam volna még több Anniet, de ez most nem róluk szólt. Egyszerűen imááádom Garwoodot :)))

Kristina said...

És a Hershey csokiiiii! :D
Nem tudod, hogy mikorra terveznek új Garwood könyvet kiadni? Már hiányolom. :D

Magnolia said...

Hershey és Clark csokik! :D
Mivel a Sweet Talk nemrég jelent meg, így szerintem az csak jövő nyáron lesz meg magyarul, de ha angolul érdekel... csak szólj ;)

Kristina said...

Még nem olvastam angolul Garwoodtól. :) De ha nagyon nem bírom ki, akkor majd szólok. :D
Köszi! :)

cariad said...

"...felkerült a mai naptól létező Top 5 utált karakterek listámra is. Ava, vagyis Ellie egyik testvére."

Várj csak várj, amíg megismered Natalie-t, Olivia nővérét (Sweet Talk). Ő sem akárki. :)
Úgy tűnik, Buchanan-baktériumok terjengnek a levegőben, mert én is épp mostanában olvasgattam újra a sorozatot. Nálam továbbra is a Kegyes halál és a Tűz és jég a nagy kedvenc.

:)

(ui.: szeretném, ha az, aki megkreálta ezt a "bizonyítsd, hogy nem vagy robot dolgot" itt ülne mellettem, és elolvasná, mi vagyon ide írva:(

Kristina said...

Ez a kettő nekem is nagy kedvenc a sorozatból. :)

huhh, akkor majd előre felkészítem magam a karakterre. Mert Ava iránt nem enyhültem meg, még a végére sem...