Borítómánia - Kedvencem ma a piros

, by Kristina

   Ha én egyszer borító vadászatba kezdek, az biztosan elhúzódik órákig. Még mindig nem tanultam meg, hogy csak akkor üljek neki, amikor egész nap szabad vagyok...
   A mai téma a piros. Mert ilyen kedvem van, mert piros lehet a romantika, az erotika, a vér és a düh színe is. De olykor csak azt jelenti, hogy valami nem átlagos, jól jön néha a szürke hétköznapokban.
    Már régóta keresem a legszebbeket (párat meghagytam másik alkalomra), de íme, amiket találtam ma. :)
   Hasonló érdekes rovatokat találsz a Könyves blogok oldalon.








Aubrie Dionne: Colonization
Forrás: Goodreads












Brodi Ashton:  Everneath
Forrás: Goodreads













Mary Lindsey: Shattered Souls
Forrás: Goodreads













Jennifer Crusie: Álmaimban kísértesz
Forrás: Moly














Aimee Agresti: Megbűvölve
Forrás: Moly














Trisha Wolfe:  Unveiled
Forrás: Goodreads











Jennifer L. Armentrout: Deity
Forrás: Goodreads












Kristin Cashore: Fire (Zsarát)
Forrás: Goodreads














Kady Cross: The Girl Steel Corset
Forrás: Goodreads















Stacey Jay: Juliet Immortal
Forrás: Goodreads






0 comments: