Most megnyerheted a Vérzivatart! :)

, by Kristina

Ismerd meg az Álomgyár Kiadót:


A könyv egy mágikus eszköz. Az író a bűvész, a toll pedig a varázspálca. A jó "bűvész" magán tudja tartani a figyelmet és az olvasó reméli, hogy még sokáig a bűvkörben marad(hat). A 2012-ben alapított Álomgyár Kiadó ezeket a bűvészeket keresi. Azokat, akik fantáziájukkal olyan helyekre merészkednek, ahová mások nem képesek. Akik le merik írni, amit a többiek nem és ezt világgá is akarják kürtölni. Az Álomgyár elsőkönyves írókat keres, nekik segít írásaik könyvvé formálásában, kiadásában, terjesztésében. De bárki
jelentkezhet kéziratával és megtaláljuk az utat, ami a könyvespolcokhoz vezet!


A kiadónak köszönhetően egy szerencsés játékos ezen a blogon is megnyerheti egy példányát Kate Van Dyke: Vérzivatar című könyvének.

A könyvről már írtam korábban, ajánlásom IDE kattintva olvashatod el. 

A játék tart 2012. november 30-tól december 14-ig.

Mit kell tenned, hogy Te is megnyerhesd?
- Ha még nem tetted, akkor lájkold az Álomgyár Kiadó Facebook oldalát
- A blogom Facebook oldalát
- Valamint kedvelned kell egy képet a kiadó Facebook oldalán
(ezeket mind a Rafflecopter segítségével, hiszen ezen keresztül követem a részvevőket és csak közülük sorsolok!)
- Plusz add meg email címed, szintén a dobozban. 

Csak azok között sorsolok, akik mindegyik feltételt teljesítik. 


Sok szerencsét! :)

a Rafflecopter giveaway


Akik még nem használták a Rafflecoptert, íme egy kis segítség:

Ajánlom, hogy Facebook segítségével lépj be a dobozba(vagyis Login w Facebbok), valamit egy-egy lájkolás után kattints a zöld gomba (azt írja I'm Fan, akkor is ha már régebben lájkoltad), email címed írd be a megfelelő mezőbe, a zöld gombra kattintva küldöd el nekem.


Ahol még esélyt lehet szerezni a könyvnyereményre:
Nem harap a...
Wee blogja

3 comments:

Annie said...

Nekem kell ez a könyv! :) Mindenre rákattintottam, mindent kitöltöttem amit kell. Remélem én nyerek... bár az én szerencsémmel. :| De hátha...

Kristina said...

Én eddig csak egyszer nyertem könyvet, Ha nem próbálkozol nem is nyersz. :)
Sok szerencsét! :)

Annie said...

Én eddig még soha, de hátha most igen. Reménykedem. :)
Köszi! :)