Rachel Gibson: Az én pasim

, by Kristina


Fülszöveg:
Ami Vegasban történik, az nem mindig marad ott, ahogy azt Rachel Gibson a New York Times bestsellerszerzője csodaszépen demonstrálja ebben a szellemes, szexi románcban.

Az én pasim... egy sikeres esküvőszervezőről szól, akinek élete a feje tetejére áll, miután a férfi, akihez egykor, egy gyorsan lezavart Las Vegas-i szertartás keretében, meggondolatlanul hozzáment, váratlanul újra berobban az életébe. A regény tömör gyönyör: a szellem, a szív és az érzékiség bámulatos harmóniája jellemzi, amely az írónő védjegyének tekinthető.



Nagyon meglepődtem a molyos csillagozásokon, mert nekem tetszett a történet. Mondjuk, már nagyon régóta nem az alapján választok könyveket, szerencsére, de azért most megakadt rajta a szemem. Persze mindenkinek szabad véleményt nyilvánítani, csak ilyenkor megfordul bennem a gondolat, hogy én hogy vagyok képes élvezni olykor egy egyszerű kis történetet, amikor másoknak, ez nem elég. Néha élvezni kell az egyszerű dolgokat is, hát nem lehet minden könyv Harry Potter és Szürke ötven árnyalata szintű, nem?

Rachel Gibson történetei mindig tökéletes társak számomra a hajnali órákban, mert bizony Sam könyvét sem tudtam letenni. Már nem emlékszem vissza, hogy melyik könyvben mutatta be először az írónő, de az biztos, hogy több éve már annak, és azóta hűen vártam, hogy végre ez a hokis is színre lépjen. Nem csalódtam a történetben, viszont az elején maga a karakter csalódást okozott. Persze volt ideje megváltozni, és kiérdemelni a megbocsátást, de hosszú volt az út odáig.

Mint kiderült a drága hokisunk egy vegasi hétvégén kimondta a boldogító igent, csakhogy másnap szó nélkül le is lépett és legközelebb a kedves feleség az ügyvédjétől hallott róla, amikor az a válási papírokkal kopogtatott. Természetesen meg is döbbentett ez a viselkedés, csakhogy itt bizony nem ér véget a történet és 9 hónappal később Autumn a világra hozta kisfiukat.

Anyaként el sem tudom képzelni milyen nehéz volt neki, hogy egyedül kellett végigcsinálnia mindent. Ilyenkor vagyok csak igazán hálás azért, hogy a férjem ennyire szeret bennünket és mellettünk áll, támogat engem mindenben.

Nehéz volt olvasni arról, hogy Sam évekkel később is inkáb bulizik, gyenge kifogásokat keres. Amikor viszont rádöbben arra, hogy ő se jobb, mint a saját apja volt, tényleg beleadott mindent, hogy helyre hozza a hibáit.

Érthető módon Autumn nagyon neheztel a férfira, őszintént meg is érdemelte. Tetszett, hogy a két karakter lassan talált vissza egymáshoz, és hogy a múltat is tisztázták.

Főleg az miatt volt érdekes, mert már az egyik korábbi részben említve volt már Autumn mint a gonosz ex feleség és akkor teljesen másanak képzeltem el. Pozitív csalódás volt! A könyv első harmadásban Sam volt a fekete bárány, amíg ki nem nyílt a szeme és végre felnőtt módjára nem kezdett viselkedni.

Autumn karaktere nagyon tetszett, elszánt minden téren, legyen szó hivatásról, vagy a fiáról, akit egyedül nevel. Esküvő, pontosabban rendezvényszervezőként egyre sikeresebb, hiszen szereti a munkáját, annak ellenére hisz az igaz szerelemben, hogy az ő házassága nem tartott sokáig, és nagy csalódás volt számára.

A könyv a második esélyről szól. Jót tett a lelkemnek, hogy minden karakter megkapta a maga kis boldog befejezését. És különöseb az tetszett, hogy az előző részek karaktereit is sokszor újra láthattam. 

Eredeti cím: Any Man of Mine
Kiadó: Athenaeum
Fordító: Szieberth Ádám
Sorozat: Hokisok 6. rész




06.24. – Angelika blogja
06.28. – Kristina blogja
06.30. - CBooks


A blogturné valamennyi állomásán egy-egy, a 2017-2018-as amerikai jégkorong szezonban aktív játékos teljes nevét kell kitalálnotok a csapat neve és mezszáma alapján. 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Washington Capitals #70

a Rafflecopter giveaway

0 comments: