Jaci Burton: A tökéletes játék

, by Kristina

Fülszöveg:
Mick Riley, a profi futballista és nagyvilági életmódja a legutolsó dolog, amire Tara Lincoln partiszervezőnek szüksége van, annak ellenére, hogy a férfi forró és szenvedélyes egyéjszakás kalandjuk során már bebizonyította, nem csupán a pályán állja meg a helyét.
Tarát egy korábbi szerelmi csalódása olyan mélyen megsebezte, hogy többször nem akarja kitenni magát hasonló fájdalomnak.
Ám Mick a fejébe vette, hogy legyőzi a lány ellenállását és ebben semmi sem állíthatja meg. Tökéletes játékot eszel ki, hogy elnyerje Tara szerelmét.

A történetről és a szereplőkről

Egy rendezvényszervező és egy sztárjátékos jelenkori románca erotikus és sportos történetben tálalva. 
Mick futballista sztárjátékos a csúcson van, minden nap keményen edz és megizzad azért, hogy formában maradjon, hiszen tudja, hogy nem hullik magától minden egy csettintésre az ölébe. A pálya mellett, különböző eseményeken is jelen kell lennie, ahol modellek és színésznők villognak mellette, hiszen minél nagyobb népszerűségnek örvend, annál többen látogatják meg a meccseket így mindenki boldog, a nézőktől kezdve az ügynökéig. Csak az a bökkenő, hogy kezdi halálosan unni ezeket a bulikat, mégis az egyik csapata által szervezett parti jobban alakul, mint remélni merte. 

"– Ne nyivákolj, mint egy nyápic, inkább pattanj a futógépre! Húsz perc levezető edzés. Aztán mehetsz a zuhany alá. 
– Te ezt komolyan élvezed – morgolódott Mick. Minden tagja sajgott, amikor feltápászkodott. 
– Bizony, kiélhetem szadista hajlamaimat. Ráadásul még fizetnek is érte. Már hogyne élvezném!"

Tara a rendezvényszervező élete sem volt soha leányálom, mégis próbálta az életét úgy alakítani, hogy jobb legyen. Megalakította és a barátnőinek köszönhetően egyre sikeresebben vezeti a rendezvényszervező cégét, egy általa rendezett partin ismerkedik meg közelebbről Mick Riley-val.
Egy egyéjszakás kalandot engedett meg magának Tara, és kettejük közül mégis Mick volt az, aki tovább ostromolta őt, mert többet akart abból az elemésztő szenvedélyből ami közöttük kirobbant. Ezért elég érdekes szituációkba kerültek, amik nem csak megnevettettek, de elég sokszor legyeznem is kellett magam olvasnám közben, már hát, khm, felforrósodott a levegő rendesen... ;)

Hát kell ennél több, hogy az ember lánya, az igazán nyálcsorgató külső után mindezt megkapja a könyv belsejében is?

A könyv és én

Jaci Burton Play by Play sorozatának első része már azóta izgatta a fantáziám, mióta Angelika beszámolt róla, vagyis pontosan 2011. májusa óta. Elég hosszú ez az idő, hogy egy könyvre várjak, talán ez miatt a legtöbben túl nagy elvárással voltak iránta, és ezért is érzik magukat kicsit csalódottnak végül.
Tetszett a történet, szerettem a karaktereket, sőt miután megismertem a sorozat következő részeinek a főszereplőit is, még jobban várom a folytatást.
Ez egy könnyed szerelmi történet, rengeteg erotikus jelenettel, ami meglepett, mert nem számítottam ekkora mennyiségre. Persze, ez mind nem ment a történet kárára, hiszen egy igazi erotikus könyvfaló vagyok, tehát tudtam mindezt értékelni.
Félve kezdtem el, mert elég sokan gyengének titulálták, és most értetlenül kérdezem, hogy ugyan miért? Hiszen élvezhető mind a románc, és az is ahogyan alakult a cselekménye, az meg hogy klisékkel is el van látva, hát miért lenne hátrány, hiszen egy romantikus történettől pont azt várja az ember lánya, hogy legyen egy kicsit álom és meseszerű. Kitaláció, egy történet ami segít elrugaszkodni a hétköznapok szürkeségétől, csak azért, mert a való életben esélyem sem volna egy profi játékossal ilyen kalandokba bocsátkozni. 

"– Értem, már régen voltál férfival. Akarod, hogy lassítsak? 
– Bizony, már jó ideje nem voltam férfival. Díjazom, hogy észrevetted! Te jóisten, dehogy akarom, hogy lassíts! Azt akarom, hogy mindketten azonnal dobjuk le a ruháinkat! 
Mick szája mosolyra húzódott. 
– Ezek szerint túl lassú vagyok! 
– Te megölsz engem, Mick!"

Tetszett, hogy a sportos címke nem csak rá lett aggatva, hanem a történet részét is képezte. Mick futballozik, olvashattam egy kicsit az edzésről, meccsekről, valamint a PR-ről, ami szükséges ahhoz, hogy egy játékos több pénzt is kapjon, csupán a róla kialakított kép miatt is.
A Riley család szerepelni fog a sorozat többi részében is, hiszen vár ránk egy profi baseball játékos testvér is, valamint egy mindenre elszánt szerelmes ügynöknő.
Nem lett kedvenc, de az biztos, hogy amíg olvastam szórakoztatott, és nekem nem kellett ennél több. :)


Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2013.
Sorozat: Play by Play 1. része
Eredeti cím: The Perfect Play

0 comments: