Nicole Christie: Falling for the Ghost of You

, by Kristina

Fülszöveg:
Egyszer már megégette magát; vállalja-e újra a kockázatot?
A tizenhét éves Violet Mercer arra tér haza Hawaii-on töltött nyári vakációjából, hogy a barátja megcsalja egy barátnőjével. És ha ez önmagában nem volna elég pocsék dolog, az anyja hozzámegy egy férfihoz, akivel csak nemrég ismerkedtek meg.

A dolgok még kínosabbra fordulnak, amikor Violet találkozik az új, gazdag mostohaapjával és annak fantasztikusan jóképű fiával ­ aki előtt éppen aznap járatta le magát! Zane O'Connor szexi és elbűvölő... és egyáltalán nem Violet súlycsoportja. Őt látva Violet azt is elfelejti, hogy az exe egyáltalán létezik. De soha nem lehet esélye nála... igaz?
Vajon túléli-e a szerelem az igazságot?
Dobd fel vele a napod!



Előre jelzem, hogy egy megosztó bejegyzés következik, hiszen a könyvben vannak részek, amelyek 5 pontot érdemelnek, de vannak olyanok is, amelyekre alig adnám meg az 1 pöttyet. Így lett végül egy 3 csillagos értékelésem. És ezzel az a legnagyobb problémám, hogy szerintem az író sokkal, de sokkal többre lett volna képes. Hiszen megalkotta Zane karakterét, akik könyvrajongók ezreit képes megolvasztani tekintetével, és a történet is édes kis romantikus, csak hát, na. 

Egy vendégblogger egyszer már írt nálam erről a könyvről, akkor meg is fogadtam, hogy el fogom olvasni, az is lehet túl nagy volt az elvárásom, vagy csak velem van a baj, mert sorra mindenkinek nagyon tetszik. Claretha bejegyzését itt olvashatjátok el.

A könyvet elkezdtem olvasni, majd pár oldal után félretettem, rég olvastam ifjúsági könyvet és kicsit meglepett, hogy mennyire elszoktam már tőle, a tinis gondoktól, a gondolkodásmódtól, és a cukiságtól. Majd pár nap múlva visszatértem hozzá és újra nagy lendülettel belevetettem magam Violet kalandjába. 
Azt kell mondanom hogy egyik szemem sír, a másik nevet, most hogy sikerült befejeznem a könyvet. Nem csak az elején, de a vége felé is akadt kisebb összetűzésem a főhősnővel és egy napra félre kellett tennem újból. Ezért is történt meg, hogy nem tegnap posztoltam az értékelésem a könyről, kellett egy éjszaka, hogy kicsit összeszedjem a gondolataimait. Nos nem igazán sikerült, de azért próbálkozom egy értékelhető írással, mert valahogy le kell írnom, hogy hogy tetszik és nem tetszik egyszerre egy regény.

Két véglet közé kerültem, tetszett a történet, nagyon meglepett a fordulat a végén, mert amilyen hihetetlen volt, annyira nem is számítottam rá. De Violet és a többi 17-18 éves szereplővel sehogy sem voltam kibékülve, felszínesek voltak, naívak és az író mégis olyan problémák elé állította fel őket, amikhez nem tűntek a szememben eléggé érettnek. Másrérszől érdekes volt, romantikus és vicces. Zane és Violet közös jelenetei a könyv háromegyedéig nagyon szórakoztattak! Érdekes volt látni, hogy gabalyodtak egymásba. És megint jön egy de,... de Violet érthetetlen féltékenykedését nem értettem meg, ok nélkül vádaskodott, és már bocsánat, de ilyen viselkedéssel még azt is megbocsájtottam volna Zane-nek, ha tényleg faképnél hagyja. Kicsit gyors volt az azonnal mély szerelem, ami persze létezik, tudom, csak nem hitette el velem az író, és azt is tudom, hogy ez a hősnő miatt van.

Sokszor vigyorogtam vadul, mert jó a humora az írónőnek, sőt voltak részek amikor szinte faltam az oldalakat. Violet rokonai, anyukája, nagymamája rém viccesek voltak. És *sóhaj* Zane is levett a lábamról. 

Biztos vagyok benne, hogy azoknak akik a young adult könyvek rajongói imádni fogják Violet történetét, hiszen én magam is imádtam (csak hát ezek szerint az ízlésem már csak a komolyabb történeteket fogadja el). Persze a hangulatigadozásaim sem kedveztek a történetnek. Minden esetre az írónő más könyveit is ki fogom próbálni, hogy vajon mennyit fejlődik az évek folyamán. 


Eredeti cím: Falling for the Ghost of You
Oldalszám: 320
Fordító: Miks-Rédai Viktória
ISBN: 9789633998083



Vannak tiltott szerelmek. De amikor olyan csábító! Vannak titkok. De amikor nem is számít rájuk az ember! A Blogturné Klub november 1-től ezeknek a titkoknak és a tiltott szerelemnek a nyomába indul az Érzéki csalódás blogturnéján, és hogy mi lesz a vége? Meglátjuk.


11/01 Dreamworld
11/05 CBooks
11/06 Letehetetlen
11/08 Kristina blogja


Az Érzéki csalódás főhőse imádja a nyulakat, így mostani nyereményjátékunkban egy kis számolgatásra invitálunk. Minden állomáson találsz egy nyulas képet - lehet, hogy könnyen megtalálható helyen, lehet, hogy a képet egy szóra kattintva találod meg. Keresgélj! 

A képeken különböző számú nyulakat látsz. Nincs is más dolgod, mint beírni, az egyes állomásokon hány nyulat számoltál, a végén pedig plusz pont üti a markodat, ha azt is megírod, összesen, minden állomást összevéve hány nyulat találtál.

Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.


a Rafflecopter giveaway

0 comments: