Rebecca Yarros: Full Measures - Tiéd vagyok

, by Kristina


Fülszöveg:
„Ez a könyv magával ragadó, és szívszakasztóan hiteles. Kihagyhatatlan olvasmány. Tele van érzékiséggel, fájdalommal és örömmel. Ne habozz most azonnal elolvasni!” – Ken McLaughlin, a New York Times és az USA Today bestseller listáján szereplő író
Tudta. Anya ezért nem akarta kinyitni az ajtót. Mert tudta, hogy meghalt.
Ember Howard 20 éves, és apja mindig is katona volt. Ő is tudta az igazságot. Az ajtóban katonák álltak, ami azt jelentette, hogy az apja nem tér haza többé. Amit azonban nem tudott, hogy honnan talál majd magában annyi erőt, hogy a gyászba belerokkant édesanyja helyett összetartsa a családot.
Aztán belép az életébe Josh Walker. A hokicsapat sztárja, közvetlen szomszédjuk, nem is beszélve arról, hogy az érintése különösen gyengéd, és újra és újra megmenti Ember életét. Van benne valami, ami miatt egyetlen pillantása vagy egyetlen érintése elűz minden fájdalmat. Ember bármennyire is szeretné kikapcsolni az érzelmeit, és egymaga megbirkózni a gyásszal, nem tagadhatja a kettejük között kialakuló vibrálást.
Aztán Josh titka darabokra töri az egész világát, és Embernek döntenie kell, hogy megéri-e kockázatot vállalni egy olyan férfi szerelméért, aki talán elpusztítja a lelkét.
Add át magad!


Több mint 2 éve olvastam először ezt a történetet, érdekes, hogy akkor is elvarázsolt, de valamiért akkor csak 4 csillagra értékeltem, és most újraolvasáskor 5 kerek csillagot adtam neki. Fogalmam sincs, hogy akkor mi volt az, amit hiányoltam belőle. Talán az, hogy most teljesen más szemmel néztem a törénetre, mert már ismertem és itt csak jobban oda kellett figyelnem magukra a karakterekre. tisztában voltam vele, mi vár rájuk, nem kellett izgulnom.

Már régóta vártam arra, hogy ez a sorozat megérkezzen a magyar könyvesboltok polcaira, mert minden rész igazi csemegének számít. Ez az a sorozat, amit olvasni kell! Romantikus, olykor humoros, egy kis szenedély is színesíti, de ami igazi különlegesség, azok a karakterek és a történet amely róluk szól.

A történet azzal kezdődik, hogy December kinyitja az ajtót és a legnagyobb félelmével találja szembe magát, az apja haláláról hoztak nekik hírt. Ez a része a könyvnek, számomra túl személyes volt és túl ismerős, mert az év elején én is elveszítettem a testvérem, és nem kívánom senkinek sem azt az érzést, amikor szembesítenek vele, hogy a szeretett személy már soha többé nem fog rád mosolyogni.

A gyász különböző fázisain esik át Ember és családja, és mindenki más módon kezeli, de Ember az, aki azonnal a család élére áll és anyjának és testvéreinek is próbál támaszt nyújtani, miközben ő is darabjaira hullik. Szerencsére neki is lesz egy támasza, akire mindig számíthat.

Josh pár évvel idősebb a lánynál, mindig is bele volt zúgva a gimi rosszfiújába, és aznap amikor a lány úgy érzi élete legsötétebb napja, újra összefut a fiúval. A sors kerítette az útjába, vagy mégsem? Josh pedig azonnal segítéget nyújt neki, a lány nem is sejti, hogy mekkora támaszra lelt ő maga is.
Josh a hokiedzője December öccsének, így egyre többet találkoznak. Kialakul közöttük lassan egy kapcsolat, a vonzalom visszatér. A dolgok komolyabbra fordulnak, ám a fiú titkai miatt, minden darabokra hullhat körülöttük.

RENGETEG érzelmet hozott ki belőlem ez a könyv. És bár azt hittem az elején, hogy kiszámítható lesz, azért tévedtem is, mert olyan fordulatokat szőtt a történetbe az írónő, amikkel az utolsó pillanatig nem voltam biztos abban, hogy boldog befejezése lesz a történetnek. A karakterek ugyan néha okoztak nehéz pillanatokat, de amilyen dolgokon keresztül mentek, amilyen dolgokkal meg kell bírkózniuk, azthiszem érthető, amiért néha vanak nehezebb pillanataik.
Rebecca Yarros nagy kedvence lesz a magyar olvasók táborának, ebben fogadni mernék.

Josh és Ember története egy kerek egészet alkot ebben a részben, de a 4. részben is újra ők lesznek főszerepben és bevallom, azzal a résszel lesz csak igazán szép kerek az ő történetük. Nem végződik függővéggel, senki ne ijedjen meg. Csak bíztatásként mondom azoknak akik velem együtt megszeretik a párost, hogy fogunk még velük találkozni.

Ez a rész inkább a sportos romantika kedvelőinek kedvez, de a sorozat többi részeiben, bizony a katonaságnak lesz inkább főszerepe.
És a folytatás.., hát én nem tudnám megmondani, hogy ki a kedvenc főhősöm, egyszerűen mindben van valami különleges. :)

Eredeti cím: Full Measures
Fordító: Császár László
ISBN: 9789634570059
Országos megjelenés: 2017.12.15


Rebecca Yarros a Tiéd vagyok című könyvvel mutatkozik be a magyar new adult rajongóknak. A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában december 15-én jelenik meg Ember és Josh története. 


12.13. Könyvvilág
12.19. CBooks
12.20. Kristina blogja
12.21. Dreamworld
12.22. Sorok között
12.23. Deszy könyvajánlója



A játék ötletet a hoki adta, de rendhagyó módon nem a könyvek lesznek főszerepben, hanem az írók. Az állomásokon olyan írók portréit találjátok, akik írtak sportos történetet (sportos romantikus: a főszereplők egyike hokis, focis, akár egyetemi csapatban, vagy hivatásos, esetleg autóversenyző) A helyes megfejéseket a rafflecopter megfelelő mezőire kell beírnotok és részt is vehettek a sorsoláson. A Könyvmolyképző Kiadó 3 példányt ajánlott fel Rebecca Yarros: Full Measures - Tiéd vagyok című könyvéből.


a Rafflecopter giveaway

0 comments: