Novemberi Bakancslista 1#

, by Kristina


Havi rovat, csak egy kicsit másképp.
Havi zárás helyett, inkább egy ösztönző bakancslistát szeretnék minden hónapra. 
Először is, így talán több ösztönzésem lesz végre megírni és befejezni, amit elkezdtem/terveztem. Másodszor, pedig már előre imádom, hogy kihúzhatom a listán szereplő dolgokat, remélem, hogy minél többre sor kerül...
Kérdéseket a könyvekkel kapcsolatban hozzászólásban és e-mailben is feltehettek azokkal a könyvekkel kapcsolatban, amik érdekelnek, miről szeretnél olvasni a könyvel kapcsolatban? Karakter, történet (spoiler mentesen), idézetek,...? :)
(Karácsonyig könyvjelzőket sorsolok ki a kérdezők között.) 



E. L. James: Sötét ötven árnyalata (Fifty Shades Darker)

E. L. James: Szabadság ötven árnyalat (Fifty Shades Freed)
Jay Asher: Tizenhárom okom volt... (Thirteen Reasons Why)
Catherine Fisher: Incarceron
Jennifer Crusie: Száguldás a szerelembe
Dorotea de Spirito: Dream
Sylvia Day- Hozzád kötve
Alex Flinn- Csók pont jókor
Cyn Balog- Tündérszerelem
Julia Garwood- Az ideális férfi 
Stef Penney: Gyengéd, mint a farkasok
Eleanor Moran- Reggeli az ágyban
Kate Van Dyke- Vérzivatar
James Patterson-Gabrielle Charbonnet: Máris hiányzol




Borítómánia:
 Mi legyen? 
(segíthettek dönteni)
- Csók
- Erotika
- Piros
- Napsugár

3 comments:

Greta said...

Engem az Incarcaronnal kapcsolatban az érdekelne, hogy miley stilusu? Milyen embereknek ajánlod? Szerintem érdekes lenne ha a kritikákban irnál egy olyan könyvet ami szerited hasonlit a kritizált könyvre...A boritómábiában engem a csók és a piros táma érdekelne :)

Magnolia said...

Azt hiszem, mondanom sem kell, hogy engem Garwood érdekel elsősorban :D a borítómániánál meg a napsugár ;)

Kristina said...

Engem is érdekel, és amint befejezem a Hozzád kötve című könyvet kezdem is az Ideális férfit! :))))
Borítómániás bejegyzést jövő hétvégére tervezem, addig remélem, hogy szavaz még valaki, mert így nem tudok dönteni. :D 1-1 szavazattal. :D